Důležité termíny

DatumCo se dějeJak a kam
do 18.5.2025Nahlášení jmen běžců na úseky které běžív kapitánské sekci - Výběr běžců na úseky
do 18.5.2025Nahlášeníčlenů týmu a jejich čas běhu na 10 kmv kapitánské sekci - Nahlášení členů týmů
do 1.4.2025Objednání oblečenív kapitánské sekci - Objednávky
23.5.2025Kapitánská schůzkaPřes web v 19 hod. Odkaz na schůzku bude odeslán kapitánům do e-mailu.
3.-5.6.2025Vyzvedávání startovních balíčků - Salming Praha - Na Strži 63, 140 00 Praha 4-Krč10:30-18:30 hod
6.6.2025Vyzvedávání startovních balíčků - Špindlerův Mlýn18-19:30 hod
7.6.2025Start závodu ve vlnách od 5 do 11 hodŠpindlerův Mlýn - Svatý Petr pod sjezdovkou

 

Instrukce Pro Kapitána

  1. Kapitán vystupuje jako zástupce týmu. Je osobou, která komunikuje s organizátorem a organizátor s ním. Ostatní členové týmu komunikují s organizátorem přes kapitána.
  2. Nahlásit organizátorovi (nejpozději 18.5.2025) jména všech členů týmu a rozdělení na úseky - přes kapitánskou sekci. 
  3. Kapitán nahlásí organizátorovi (nejpozději 18.5.2025) časy jednotlivých členů týmu v běhu na 10 km - přes kapitánskou sekci. 
  4. Kapitán je zodpovědný za přípravu, plánování a fungování týmu během závodu. Zejména je třeba promyslet přejezdy autem k jednotlivým předávkám štafety.
  5. Kapitán je zodpovědný za nastudování trasy členy týmu. Kontroluje, zda má běžec na startu úseku u sebe mapu, či navigaci.
  6. Kapitán přebírá zodpovědnost za GPS čip, který bude sloužit jako štafetový kolík. Prosíme kapitány o předání čipu v cíli zpět organizátorům.

Live tracking - návod

Tým obdrží krabičku s GPS modulem, která bude sledovat polohu týmu po celou dobu závodu. Není potřeba nic nastavovat, mačkat. Běžci si krabičku předávají jako štafetový kolík. Polohu všech týmů je možné sledovat živě na mapě přes web. Odkaz na mapu