Důležité termíny

DatumCo se dějeJak a kam
do 31.3.2020Nahlášení jmen běžců a úseky které běžíemail na info@runlaberun.cz
do 31.3.2020Časy jednotlivých členů týmu v běhu na 10 kmemail na info@runlaberun.cz
do 31.3.2020Objednání oblečeníformulář, odkaz na formulář je v emailu kapitánům
17.04.2020 (18:00)Kapitánská schůzkaNa Třebešíně 2299,
Praha 10
do 17.4.2020Objednání občerstveníemail na info@runlaberun.cz
8.5.2020 (16:00-21:00)Výdej startovních balíčkůRestaurace Stadion - Svatý Petr
09.05.2020Start závodu ve vlnách od 5 do 9 hodSkiareál Svatý Petr (50.7200572N, 15.6141683E)

Kapitánská schůzka proběhne 17.4.2020 v 18 hod, SPŠ na Třebešíně, Praha 10. Schůzka není povinná, ale bude zde vysvětleno fungování závodu a prostor pro diskusi. Doba trvání schůzky bude cca 1 hodina.

Instrukce Pro Kapitána

  1. Kapitán vystupuje jako zástupce týmu. Je osobou, která komunikuje s organizátorem a organizátor s ním. Ostatní členové týmu komunikují s organizátorem přes kapitána.
  2. Kapitán nahlásí organizátorovi (nejpozději 31.3.2020) jména všech členú týmu.
  3. Kapitán nahlásí organizátorovi (nejpozději 31.3.2020) časy jednotlivých členů týmu v běhu na 10 km
  4. Kapitán je zodpovědný za přípravu, plánování a fungování týmu během závodu. Zejména je třeba promyslet přejezdy autem k jednotlivým předávkám štafety.
  5. Kapitán je zodpovědný za nastudování trasy členy týmu. Kontroluje, zda má běžec na startu úseku u sebe mapu, či navigaci.